Pet laži koje govorim drugima

Još jedna tema od Ane Gord xD Malo sam isprekakala poneku, al vratiću se na njih drugi put.

Ali, ja ne lažem. Ja izmišljam. Imam umetničku slobodu i dozvolu od Univerzuma da izmišljam. Bilo šta. Ja sam posebna miljenica. Potičem iz mesta jako lepog. Sva ti čula tamo ožive, jer prelepo miriše. I jako mi je bilo žao kada sam odlazila, toliko da skoro i nisam htela da odem. Svi su osetili moju tugu i zato su mi obećali da će biti uz mene zauvek. I zato sam im miljenica. Zato smem i da izmišljam.

Dobro, to su četiri laži. A peta? Peta bi bila da mi je ovde super. Mislim, ovde na ovom svetu. Da mi je bolje nego na onom. Peta laž bi bila da mnogo uživam i da mi se ne vraća kući.

I, ti si prvi čovek kom pričam ove laži. Drugima izmišljam neke leve, koje baš i nemaju veze sa ovima. Nešto mi je došlo da te ovako slažem, ne znam zašto. Možda, jer se i ti slično osećaš?

Komentariši

