Ovo je poezija

on

Akua Naru poručuje:

Kada bi Ljubav imala zvuk, ovo bi bio taj zvuk…
Ljubav, Ljubav… I mi bismo bili bend koji ga svira.
Moj leptir je odleteo od mene, a ja ga strpljivo čekam pored prozora, i pored ulaznih vrata. Pretvaram se da sviram dok mi suze padaju na grudi. Ne bih ni prodisala da Te ne čujem.
Sigurno da ovde nikad nije bila nijansa tako plava, i to nepristojno ponašanje… pa ipak nisam ljuta na Tebe.
Ne postoji merilo koje može obuhvatiti širinu moje Ljubavi prema Tebi. Nema dovoljno prostora, ni vremena.
Šta treba da uradim?!
Prijatelji mi kažu da sam luda za Tobom, i jesam. I… ne postoji ništa drugo na ovom svetu što bih radije, nego s Tobom.
Hej, želim da vodim Ljubav sa Tvojim postojanjem, natopljena bojama Tvoje energije, a onda bih se prepuštala uzbuđenju dok mislim o uspomenama.
Želim da se izgubim u Tebi, dok me ne pronađeš, ograničiš me na slobodu Tvog zatvora.
Postojiš u istom svemiru, istom vremenu, i udruženi, dok se Tvoje misli polako ne stope sa mojima.
Hej Ti, želim da pijem znoj Tvog intelekta, i odraz, i da gledam Tvoju svetlu strast na svom vratu, milujući prizor Tvog prisustva bez pitanja.
Naga, nagost Ljubavi, čista Ljubav.
Želim da vodim Ljubav sa svojom srodnom dušom.
Svojom srodnom dušom.
Pitam se kakav je osećaj voditi Ljubav sa svojom srodnom dušom?
Možda nešto kao pisanje poezije do vrhunca. Do tačke i mesta gde se naš prostor i vreme preklapaju, i mi prelazimo božanski put.
Reci mi, da li bi voleo to?
Kako bi to voleo?
Reci mi da li bi to želeo?
Sada, da li bi to želeo?
Reci mi.
Plivam strujama Tvojih vibracija.
Odvojeni i zajedno. Sa istim razmišljanjem.
Ovo je poezija.
Komentariši

