Ne plači zbog nje

Ostavila sam sve svoje prijatelje i otišla u njen grad. Donela joj šta je tražila, a ona me razočarala.

Kad me videla da plačem, rekla je da nemam srce. Kad je moje srce krvarilo, ona se okrenula drugome, a mene ismejala.

Zato ne plačem za njom; ona ne bi nikad plakala za mnom.

Sretala sam je mutnih jutara, posle svih zatvorenih barova. Govorila mi je da jako voli moj stil, i da ćemo ona i ja sagoreti ceo grad.

Ta žena, unela je zabludu, povredila moj ponos i celo moje biće. Pa, razmisli opet kad joj uzmeš stranu.

Varala me, znaš. Govorila mi sve same laži. Varaće i tebe.

Radi samo onako kako njoj odgovara.

Komentariši

