Ja ću te ubosti

Zašto kažem sve što mislim i odakle mi smelost da to i javno objavim?! Pa, neko će mi možda i poverovati… Kakva sam ja to osoba?!

Ja sam umetnik, i ovde sam da bih živela glasno! To je neko rekao, ne znam ko, ali sviđa mi se, jer se poistovećujem sa tim 🙂 I da, glasna sam. Ne samo u govoru, već i u svim delima koje ostavljam svetu. Mislim, glasna sam za one koji umeju da čuju. Selektivno, naravno. A kako drugačije?!

Ovaj narod ovde, i onaj narod tamo, nikada se neće ujediniti. Nikada neće biti kao mali vredni mravi, pa tako nikada i neće postići sve ono o čemu maštaju, kao zajednica. Prema tome, od koga da prezam? Zašto da se stidim da objavim svoje mišljenje o ovome ili onome, kad se oni prvi ne stide da ćute?! Zašto bih se stidela svih promenjenih mišljenja, kad se oni ne stide što ga nemaju?!

Žao mi je naroda, lakovernog i lenjog. Žao mi je slepila koje je obuzelo sva njihova bića. Jedan po jedan upadamo u crnu rupu. Nemilo i tiho, da niko drugi ne čuje, jer mora da se glumi. Odglumi da ti nije ništa i da živiš srećnim životom. Odglumi da te drugi ne bi žalili. Odglumi, ubedi sebe da si srećan, i bićeš srećan. Jer laž koja se ponavlja dovoljno često, postaje istina.

E, to nije moja istina. Ali, vaša izgleda jeste, jer tako ste izabrali. Umesto da budete hrabri, tabajući sopstveni put, vi verujete onima koji su pustili da njihov dobro utaban zaraste u korov, i pratite njih ne primećujući da vas bode njihovo trnje i ostavlja vam duboke ožiljke. A kako i da ih primetite kad ste ubedili sebe da vam je ovako lepo, za bolje i ne znate. Rođeni u sred rata.

Ovako ću ja vas da bodem, vrlo često. Znam da ćete me mrzeti, ali nije me briga. Ne objavljujem ja tekstove radi slave, niti radi novca. Već radi vaših moždanih vijuga. Ja ću vas ubosti, a vi ćete se braniti. A onda, kad padnete umorni, možda i premotate film unazad, pa stvari sagledate iz nekog drugog ugla.

A do tada, ovako ćemo.

Komentariši

