Daleko mu lepa kuća

Ispalio me poslodavac, tek tako na keca, bez po blama. Htela sam da probam nešto sasvim novo, te sam nabasala na pekaru. Friško pekaru. Bila sam u pripremi čitava 4 dana, oribala mu žešće masnu kuhinju i pokušavala da udovoljim svima tamo. A vlasnik? Bio je tu samo prvi dan, pa me posle ostavio sa njegovom mamom od 70 godina. Pa, možeš li samo da zamisliš kako je bilo?!

Gde sam ja to došla, kakvi su to ljudi, i zašto neće da me isplate; ono što sam realno zaradila…?! Neće ni da odgovori na silne pozive.

I vrtim, motam po glavi, prevrćem i vagam… Pa stani, zašto bi moje sekunde trošila na ovakve gluposti?! Nisam jedina prevarena, zar ne?!

I šta drugo na sve to reći osim – Vozi!

 

Komentariši

