Ma, ne hejtujem ja.

Sve to može, što bi rekla Daja. Ionako život sve sam namesti, koliko god se neko trudio. Jer, Bog ima plan za svakoga pojedinačno. I sve je u redu, a najviše je u redu onda kada izgleda kao da uopšte nije.

Rekla mi je frizerka juče: “Totalno sam apolitična. Shvati da me nije briga ko će nam biti na vlasti, svi su isti, a nama nikad neće biti bolje, jer smo glupi. Čast izuzecima.” – i time se ogradila da se slučajno neko ne oseti prozvanim. Jer, kad kažeš ‘čast izuzecima’, niko se ne ljuti, jer svako misli da je izuzetak. I onda si rekao šta misliš, a nisi nikoga povredio. Vrlo zanimljivo.

Ali, u pravu je. Glupi smo, jer se vređamo kad nam kažu da smo glupi. I glupi smo, jer mislimo da smo popili svu pamet sveta, ako smo prošli nešto što možda neko drugi nije. I nikada nećemo stvari pogledati iz više uglova, već samo kroz jedan – egoistični. Ali hmm, čast izuzecima.

I glupi smo, jer i dalje verujemo tuđim očima, a ne sopstvenim. Rekla mi je još i da su negde u Beogradu počeli da rade feniranje za 70 dinara, te je i ona prinuđena da smanjuje svoje cene. Iako je kvalitetnija. I naravno da je besna, i naravno da će biti još besnija ako joj neko kaže: “Ma daaaj, misli pozitivno, novca će biti, novac će doći, ti samo misli pozitivno.” Ne, mogla sam samo da je razumem. I da joj poželim sve najbolje, uostalom ošišala me kako nijedna druga frizerka u poslednje 3 godine nije umela. Tj, tačno onako kako sam tražila – da bude praktično.

E da, glupi smo i zato što slepo pratimo trendove. Nema veze ako nam se u suštini to baš i ne dopada, ipak ćemo prihvatiti to nešto. O čemu god da se radi, a što nije u skladu sa nama samima. I to nešto ćemo prihvatiti bez mišljenja, samo da bismo bili prihvaćeni, da nas druga deca ne bi zezala.

Uh, boli me baš da li sam prihvaćena ili nisam. Eto, čisto tako?! Ne, nije bez razloga. Sve o čemu pišem, sve sam na sebi dobro isprobala. I shvatila – vrlo brzo te svi zaborave, a ti ostaješ sam sa sobom. Ako sad ne radiš ono što ti hoćeš, kada ti hoćeš i na način na koji ti hoćeš, kad ostariš bićeš samo na sebe ljut, jer si se davao drugima umesto sebi.

Ali, glupi smo i zato što frazu ‘posveti se sebi’ tumačimo kroz ego, nešto kao: “Aha, znači samo su moje potrebe važne, i ničije više. Znači, ja sam važan, i sve što zamislim ostvariće se.” … ili, na prostom primeru: ” Sad bih mogla da zatrudnim i ostvarim se kao majka, baš bih brinula o nekom drugom biću.”

Eh, kontrola na sve strane! Jadna ta deca koja se rađaju u ovom dobu. A još jadniji roditelji.

 

 

Komentariši

