Koju posluku porati?!

Juče sam videla da je Vučić lansirao svoju novu aplikaciju koja valjda treba sve nas da uveri koliko je on zapravo super. Pomislila sam da ništa ne kažem na to, kao da nisam ni videla. Pitam se, ako kažem šta stvarno mislim hoću li biti uhapšena… Ne bi me čudilo, svašta se događalo ljudima na ovim prostorima već 30 godina unazad, zar ne?

U kakvoj ja to državi živim?!

Ne mogu da kažem da pratim politička dešavanja i šta je ko kada rekao, ili navodno uradio. Ne zanima me. Ne želim da zalazim u to. Želim samo da nestane, odjednom. I onda niko ne bi odlazio u druge zemlje, jer bi im u sopstvenim bilo dovoljno dobro… Nije kao da samo iz Srbije beže ljudi, jel da?! I nije kao da je svo to bežanje nepotrebni hir.

Svetom, iz senke, vlada tek nekoliko njih, i svuda je slično. Negde je malo bolje, negde gore, a negde najgore… Svetom vladaju psihopate, koje inače čine 6% celog čovečanstva.

A šta je sa preostalih 94?!

Koliko to još vremena treba da prođe da bi se pokrenuli?!

Setila sam se filma “Ljubav, realnost i vreme tranzicije”, i u jednom delu kažu:

Psihopate nemaju sposobnost da iskuse išta blisko ljubavi, saosećanju i empatiji još od rođenja. To nije psihički poremećaj, već genetski. I druga je tema, koja je takođe veoma pogrešno shvaćena, a i ignorisana, pogotovo jer većina psihopata mogu da se pojave kao ‘normalni’ kroz sopstvenu ‘masku razuma’. Nisu to samo kriminalci koji su već u zatvorima, već ih ima među nadležnima, političarima, spiritualnim vođama, muževima, ženama, decama, pa i komšijama. Oni vam mogu reći tačno ono što želite da čujete, pojavljujući se saosećajni i puni razumevanja, ali to ne znači da oni to zapravo i osećaju.

Znači, ako nisu sposobni da išta osećaju onda nisu sposobni ni da pravilno vladaju situacijom na Zemlji. A mi, umesto da se ujedinimo i pokrenemo, mi ćutimo…

Komentariši

