Izabrani. Ali za šta?

Znate kako… Svi ćemo umreti. I nećemo više morati da preživljavamo u ovakvom sistemu. Umreće i oni koji će živeti posle nas, i oni posle njih. I možda se jednog dana… Dobro, to je ono – ‘šta bi bilo kad bi bilo’. Da se ne bavimo time, nego onim što je sad i ovde.

Znači, mi smo Srbi i prilično smo kurčeviti. Tako je, dobro ste pročitali. Mnogo mi toga znamo, jel?! I ne dozvoljavamo ikome da nam ‘soli pamet’. Osim masonima, političarima… Pratimo vesti, i onome što nam se prikaže na ekranu tome verujemo, a bratu nikako. Što bi bratu verovao, po onoj staroj – ko će koga, ako ne svoj svoga.

Pa dobro, Srbi, gde ste bre zalutali?! Kako spavate noću?! Pogledate li se u ogledalo ujutru posle umivanja? I pitate li se, Srbi, gde su vam deca?! Figurativno. Možda vi i nemate svoju decu, ali zar vam oni koji ostaju posle vas nisu baš nimalo važni?

Ja sad pišem na srpskom, i mislim na Srbiju. Jer u njoj živim, i u njoj želim da ostanem. U bilo kojoj državi je situacija manje-više slična. I ne želim da odem odavde, ‘u tuđinu’ što bi rekao moj deda, gde će da me gledaju neprijateljski zbog moje nacionalnosti, i gde ću da propištim majčino mleko da bih ugledala iskru svetla i nekog normalnijeg života.

Svuda na planeti vlada haos, i to je žalosna činjenica. Možemo do prekosutra da se zavaravamo kako je bitan samo naš mali univerzum i kako treba da mislimo pozitivno, pa će nam se pozitivno dešavati. Ok, deluje. ‘Ajmo sad na malo više ciljeve.

Zar vam je nebitno da li je komšija srećan, i da li je danas imao šta da pojede? Zar vam je nebitna ona mala što lomi kičmu da bi zaradila samo za račune, bez dva vezana dana odmora? I onaj koji je u drugoj državi, daleko od svoje porodice, jer jedino tamo može da zaradi dovoljno za sva usta koja hrani? Primera ima stvarno mnogo, da ih ne nabrajam sve, pa… Zar vas niti jedan ne čačne bar malo?!

Čula sam da smo mi Srbi nekakav izabran narod. Samo, izabran za šta – smrt ili život?!

 

Komentariši

