Jutro nakon kog sam se ubila

Napravila sam sebi doručak i donela ga u krevet. Dodala sam so i biber na jaja i napravila sendvič. Iscedila sam grejpfrut u čašu. Sastrugala sam ostatke sa tiganja, oprala sudove i složila peškire.

Jutro nakon kog sam se ubila, zaljubila sam se. Ne u dečaka iz ulice, ni u školskog direktora. Nisam ni u onog što trčakara svako jutro, ni u onog iz prodavnice koji uvek zaboravlja avokado. Zaljubila sam se u svoju majku i način na koji je sedela na podu dok je uzimala kamen po kamen iz moje kolekcije, i stiskala ih u ruci dok nisu potamneli od znoja. Zaljubila sam se u oca koji je ubacio moju poruku u bocu i pustio je niz reku. I u mog brata takođe, koji je nekada verovao u jednoroge, a koji sada sedi za svojim stolom u učionici očajnički se moleći da ja postojim i dalje.

Jutro nakon kog sam se ubila, prošetala sam svog psa. Posmatrala sam način na koji se njen rep njiše kada je ptica proletela pored, i kako je njen pogled postao drugačiji kada je ugledala mačku. A kada je otišla po štapić da bismo se igrale, videla sam i prazno mesto u njenim očima jer je videla samo plavo nebo na mestu na kom sam do malopre bila ja. Stajala sam pored nje kao stranac i mazila sam je ispod uveta, a ona se povila kao da stvarno oseća moj dodir.

Jutro nakon kog sam se ubila, otišla sam do komšijinog dvorišta gde sam ostavila svoje otiske stopala u betonu kad sam imala dve godine, i sad sam videla da su već izbledeli. Ubrala sam ljiljan i iščupala nekoliko travki dok sam posmatrala stariju ženu kroz njen prozor kako čita novine u kojima su objavili moju smt. Videla sam i njenog muža koji je ispljunuo pikavac u kantu, i koji je svojoj ženi doneo lek za smirenje iz kuhinje.

Jutro nakon kog sam se ubila, posmatrala sam kako sunce izlazi. Svako pomorandžino drvo se otvaralo kao šaka, i tada sam primetila dečaka koji pokazuje svojoj majci jedan jedini crveni oblak na nebu.

Jutro nakon kog sam se ubila, vratila sam se u ono telo koje je ležalo u mrtvačnici i pokušavala da ga urazumim. Rekla sam joj za avokado i za kamenje, i za reku i za njene roditelje. Pričala sam joj i o zalasku sunca, o psu i o plaži.

Jutro nakon kog sam se ubila, pokušala sam da ponovo oživim, ali nisam mogla da završim šta sam započela.

By Meggie Royer

Komentariši

