Ideja

Opet jutro, mada ovog puta sunčano. Zraci su se promanjali kroz dezen bambusa na prozorima i tako mi grejali lice sve dok me nisu probudili. Mršteći se, želeći da odspavam još koji minut, tražila sam pokrivač kojim bih prekrila oči, i opet utonula u san. Nisam ga našla, pa sam se iznervirala. Podigoh se da ga pokupim s poda, ali ni tu nije bio, pa sam digla glavu u neverici, a imala sam šta i da vidim. Sedela je na fotelji u ćošku, sijala punim svojim sjajem, neiskorišćena, skoro i nenačeta: “Znaš da nam ovo nije prvo zajedničko jutro, jel da?” – pitala me podrugljivo.

“Da, znam. Hoću reći, sećam se. A znaš li ti šta sam ja upravo sanjala?! Hoću da se vratim tamo, makar da završim započeto i eto me nazad kod tebe, može?” – pitala sam kao malo dete koje žicka za još pet minuta napolju.

“To stvarno nema smisla. Jedna si u million koje posećujem baš svako jutro. I pravo da ti kažem – kaskaš. Svi drugi su već odavno načeli svoje ideje. Mislim da ću eksplodirati, a onda niko neće moći da me iskoristi.” – pognula je svoju svetleću glavu, a u tom momentu joj se umanjio sjaj, tako da sam konačno mogla da otvorim oči i nesmetano je osmotrim. Zapravo je dosta ličila na mene, imala je kovržavu dugu kosu, i vitko telo. Ali je bila nežnija, satkana od nevinosti, i da – baš se videlo da je niko nije takao. Postalo mi je žao, i više mi se definitivno nije vraćalo onom snu iz kog me istrgla. Čak mi je bilo i drago što me probudila, pa sam iskočila iz kreveta kako bih mogla da je zagrlim. Desilo se to u deliću sekunde, brzom kao munja, čim smo se dotakle spojile smo se. Ona je ušla u mene, a ja u nju.

Sve smo se dogovorile. Rešile sporove, i… Sad bar neće eksplodirati.

Komentariši

