Ze.e..e…zanje

U moje vreme, kad sam išla u osnovnu a kasnije i u srednju školu, bilo je aktuelno slati SMS poruke koje služe za zezanje onoga koji bi primio takav SMS. Većinu sam sačuvala u jednom od svojih rokovnika, pa sam pomislila da ih podelim sa vama, možda neko poželi da pošalje neki od njih, a možda nekoga i nasmeju. 🙂

  • Tiho ulazim u tvoju sobu, milujem tvoju golu kožu, tražim najslađe mesto na tvom telu, nalazim ga i počinjem polako da ga sisam… Tvoj komarac. 

Šta radiš bez mene? Kako ti je? Žao mi je što moram da te napustim sada kada sam ti najpotrebniji. Zbogom. Tvoj mozak.

  • Volim te… Želim te… Svaki dan bih bio sa tobom… I to više puta… Prosto bih te… Pojeo! Sarmo moja. 

Jel se sećaš kad smo bili mali, pa se vozili vozom, pa ti izbaciš glavu, a ja dupe i svi onda misle da smo blizanci… 

  • Ne veruj devojci sjajnih očiju. To je samo svetlost koja prolazi kroz njenu praznu glavu. 

Postoji jedna stvar koja je duga 20cm, čvrsta, dlakava i uglavnom se uveče ubacuje unutra, gde je vlažno i toplo… To je četkica za zube. 

  • Zamisli tebe i mene daleko od svih. Čuje se cvrkut ptica i oseća se miris pokošene trave. Sunce obasjava naša oznojena tela, a mi i dalje okopavamo krompir. 

Leto je, pčele to rade… Ptice to rade… Leptiri to rade… Hoćemo li i mi? … Ma, zaboravi! Čovek ionako ne ume da leti. 

  • Naše prijateljstvo mi mnogo znači. Kad ti plačeš, i ja plačem. Kad se ti smeješ, i ja se smejem. Kad ti skočiš kroz prozor, i ja… Pogledam dole i opet se smejem. 

Volim da te gledam ujutru dok spavaš, mirne poremetim ti snove, golicam te po licu, gledam kako se zbog mene budiš… Tvoja muva. 

  • Ma, idi u pm, pun mi te kufer više, ne mogu da te podnesem, nemoj da me zoveš više nikad, zaboravi da postojim! Reče vuk crvenkapi i ode. 

Još se nismo.. Ja nisam skoro… A verovatno nisi dugo ni ti… A mogli bi se jednom ja i ti… Onako divlje… Žestoko i jako… Napiti. 

  • E sad mi te je dosta! Ovo je prevršilo svaku meru. I neću više da imam posla sa tobom. Zapravo, odjebi! Reče zeka i baci šargarepu u smeće. 

Tako lepo lice, nežne ruke, tajanstvene oči, zanosan pogled, sexy glas, poljubac kao u bajci.. nego dosta o meni. Kako si ti? 

  • Volim kada si na meni. Volim kada onako smoren dođem iz škole, uđem u tebe, a ti si na krevetu. Volim te, pidžamice moja. 

Želim te. Hoću da te odvučem u krevet, da te lomim, preznojim, da se treseš dok me imaš… Voli te tvoj grip. 

  • Ti se mene seti kada jedeš supe, a ja ću tebe kada brišem dupe. 

Volim kada me dereš, skidaš sve sa mene, lomiš na komade, grickaš i lagano ližeš… Ovo nema veze sa seksom, voli te tvoja milka sa keksom. 

  • Zbog tebe knjiga je nepročitana. Zbog tebe kafa je neispijena. Zbog tebe košulja je neispeglana… Strujo, vrati se! 

Sanjao sam da si puška okačena o zid. Pošto mi se nisi uklapala u enterijer, morao sam da te skinem, nalegnem i opalim. 

  • Plata je kao mentruacija: Zaradiš je krvavo, dobiješ je mesečno, traje 4-5 dana i posle toga možeš da se jebeš. 

Ne ide više ovako. Čaša je prelivena, do ovoga je moralo doći. Bilo je samo pitanje dana, moram to učiniti… Šta ću kad te volim. Reče zeka i pojede kupus. 

  • Ne brišite noseve stolnjacima, čemu vam služe rukavi?!

Ramiz, Junz, Refik, mali Almir, Ekrem, Kadir, Nusret, Began, Sejfo, Alaga, Rizvo, Fuad, Abid, Hajro, Idriz, Jusuf, Midhat, Fejzo, Nedim, Haris, Hasa, Muja i Meho te zovu kod Sulje na burek.

  • Kako da te pronađem u izlasku sunca? Kako da te jutrom budim? Kako da zajedno jutrom otvaramo oči? Kako da te pronađem u kapi rose? Kako, kad se budim u podne?!

Pozdrav iz Indonezije. Ovde je haos, kiša, uragani… Možeš li, molim te, da mi pošalješ tvoju sliku da im pokažem da ima i većih katastrofa? 

  • Zamisli tebe i mene negde van grada, gde ptice pevaju i sunce prži, a mi se trkamo ko više izdrži. Tela nam se znoje, zamisli negde plastimo nas dvoje. 

Tvrdo, savijeno, devojci u rupu uglavljeno, svrbi i boli, a ona to ipak voli. To je minđuša. 

  • Naučnici su istraživali vezu između homoseksualaca i mobilnih telefona. Dokazano je da homoseksualni čitaju poruke palcem… Kasno je da menjaš prst, pederu! 

Danas su u modi mali automobili, mali telefoni.. Jednoga dana možda bude u modi i mali… pa ćeš ti tada biti glavni frajer.

  • Obožavam kada smo sami. Kad ne biraš vreme da budemo zajedno, kada me satima posmatraš, a najviše volim da me dotakneš tamo gde se palim. Tvoj TV. 

 

Komentariši

